26 Şubat 2023 Pazar

DEPREMZEDELERE YARDIM İÇİN ÇORLUSPOR1947 İLE B.ÇEKMECE TEPECİK SPOR KARŞILAŞTI

Geliri depremzedelere bağışlamak amacı ile Çorluspor 1947 - Büyükçekmece Tepecikspor Çorlu General Basri saran stadyumunda karşı karşıya geldiler. Çorluspor 1947 Kulübünün depremzedeler yararına oynadığı maçın skorbordunda dakikalar depremin yaşandığı saat olan 4.17 yi gösterdiğinde tribünlerden pelüş oyuncaklar ve kulüp atkıları yeşil zemine atıldı.Maçta ilk önce Çorluspor1947 1/0 öne geçti ilk yarı bu sko rile kapandı. İkinci yarıda Tepecik spor golü buldu Dostluk havasında geçen maç 1/1 berabere tamamlandı. Başkan Gümüş'ten Teşekkür Mesajı Çorluspor 1947 Kulübü olarak "Yaralarımızı birlikte sarıyoruz" sloganı ile çıktığımız bu yolda 7'den 70'e tüm vatandaşlarımızın katkılarıyla 5 bin 200 kapasiteli Çorlu General Basri Saran stadyumunda ki tüm koltukların bilet satışını tamamladık. Bu suretle Çorluspor 1947 Kulübü olarak 700 bin liralık maç hasılatını Çorlu Kaymamlığı Afet Yardım Hesabına aktaracağız. Kampanyamıza destek veren iş insanlarımıza, spor kulübü başkanlarımıza, basın mensuplarımıza, siyasi parti başkanlarımıza, derneklerimize, sivil toplum kuruluşlarımıza şükranlarımı sunuyorum. Depremde hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Allah'tan rahmet, yaralılara acil şifalar diliyorum. Çorluspor 1947 Kulübü Yönetim Kurulu adına Başkan Yusuf Gümüş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder