11 Ocak 2022 Salı

TEKİRDAĞ BİRİNCİ AMATÖR LİGİNDEN GÖRÜNÜM

Tekirdağ Birinci amatör liginde Dört grupta oynanan maçlarda Bu haftaya baktığımız zaman 1. Amatör A grubunda Kazanderesporun şampiyonluğunu görüyorum bu hafta oyniyacağı şalgamlı gençliksporu çok rahat bir şekilde geçebilir diye tahmin ediyorum. Bir Diğer Grubumuzda İse Matematiksel ve Analize Çıkarttığımız Zaman Kumbağsporun Şampiyonluğu Kesin Diyebiliriz. Ligin son haftalarına yaklaşırken Bıyıkalispor”da düşmeme savaşı veriyor kumbağspor maçı çok zor bir maç olucak Bıyıkalispor için Ben her 2 takıma”da başarılar diliyorum. Bir Diğer Grubumuz 1.Amatör C Grubu Bu Gruba Baktığımız zaman aslın”da şöyle yorumlayabiliriz Grupta KaraAğaç Spor Liderliğini Korumaya devam ediyor 26 Puanla Bu hafta oynayacğı Kızılpınar deplasmanını rahat geçicek diye ümit ediyor ve her 2 takıma”da başarılar diliyorum. 1.Amatör D Grubunda Tam Bir Şampiyonluk Havası Hakim 3 Takımda Şampiyonluk Havası İçersinde Çorlu Belediyespor Kulübü – Sağlık Spor – Ergene Spor 3 takım da 30 puan”da Bu Hafta derbi haftası diyebiliriz D Grubu İçin Sağlıkspor 2.Sırada Ve Bu Hafta liderliği vermeyen çorlu belediye fubol kulübünü konuk edicek ve çok zor bir maç olucak ben maçta beraberlikten yanayım Çünkü her 2 takım”da gol atıp gol yiyen bir takım Her 2 takıma”da başarılar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder